تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

IRANPOTK metal surface file pf 42251

  • مناسب برای تسطیح و پرداخت سطوح فلزی
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • دارای جنس فولادی مرغوب
  • کاملا سخت‌کاری شده
  • دارای دستگیره پلاستیکی خوش دست و راحت

کد محصول: 125667

برچسب:

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
سوهان سطح فلز ایران پتک مدل PF 42251

سوهان ایران پتک مدل PF 42251

سوهان یک ابزار براده‌برداری است که برای حذف کردن مقادیر بسیار کم و ظریف از یک قطعه، به منظور نرم کردن، تیز کردن، صاف و تمیز کردن قطعات استفاده می‌شود. با استفاده از این محصول و سوهان‌کاری در قطعات، می‌توان از نظر ابعادی در جهت طول و عرض زاویه، تغییرات شکلی ایجاد کرد.


بارزترین مشخصات سوهان سطح فلز ایران پتک مدل PF 42251

سوهان ایران پتک مناسب برای تسطیح و پرداخت سطوح فلزی و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا است. این ابزار دستی مجهز به جنس فولادی مرغوب و کاملا سخت‌کاری شده می‌باشد. همچنین دارای دستگیره پلاستیکی خوش دست و راحت است.


قابلیت‌ها

  • جنس: فولاد
  • طول: 245 میلیمتر
  • کشور سازنده: ایران
  • وزن: 370 گرم
  • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا


کلام آخر:

ویژگی و کاربرد سوهان سطح فلز ایران پتک مدل PF 42251 جهت آشنایی بیان شد. با رجوع به مجله اینترنتی در سایت مهد ابزار می‌توانید با برند و محصولات متنوع ما آشنا و اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

021-66751900

contact us


    IRANPOTK metal surface file pf 42251

    توضیحات تکمیلی
    سوهان سطح فلز ایران پتک مدل PF 42251
      برند ایران پتک - Iran Potk
      سوهان سطح فلز ایران پتک مدل PF 42251

      ایران پتک ( Iran Potk ) :
      کارخانجات ایران پتک مستقر در شهرک صنعتی اراک از ابتدای سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را در زمینه ابزارآلات دستی آغاز کرد و در ادامه فعالیت خود محصولات دیگری نیز به بازار عرضه نمود .

      برند ایران پتک مشتمل بر واحدهای طراحی ، قالبسازی ، ابزارسازی ، فورج (آهنگری گرم) ، ماشین کاری ، جوشکاری ، پرسکاری ، آبکاری , سیاهکاری ، عملیات حرارتی ، رنگ کاری ، درودگری ، دایکست آلومینیوم ، سوهان ، تزریق پلاستیک ، مونتاژ و بسته بندی است که هر یک به نوبه خود در تولید ابزاری مرغوب و مطمئن سهـم بسزایی ایفـا می نمایند .

      محصولات فعلی ایران پتک شامل دو گروه ابزارآلات صنعتی و آموزشی می باشد که همگی مطابق با استانداردهای ملی ایران و روز دنیا است .

      گروه بندی محصولات ایران پتک شامل دسته های زیر است :

      ابزار آلات کوبشی / آچارها و انبرقفلی ها / قلم ها ، سنبه ها و اهرم ها / ابزارآلات برشکاری / گیره ها و سندانها / ابزارآلات صافکاری / سوهان ها /ابزارآلات مارک زنی / قلاب ها / تجهیزات جابجایی / تجهیزات انبارش / تجهیزات روانکاری / پیچ گوشتی ها و آچارهای آلن / سایر ابزار آلات / ابزارآلات آموزشی ( ایپکا ) .