تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

ACTIVE sprayer wind nozzle long 16g ac-10100

  • تفنگی بادپاش DG10 دارای استانداردهای GS و CE
  • خوش دست با استفاده راخت ضد خستگی
  • طراحی ارگونومیک مناسب استفاده طولانی
  • مجهز به نازل کوتا و بلند

کد محصول: 113749

برچسب:

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
بادپاش نازل بلند 16 گرم اکتیو مدل AC-10100

بادپاش نازل بلند اکتیو مدل AC-10100

بادپاش ابزاری جهت انتقال باد با فشار بالا است. این کالا از پر مصرف‌ترین ابزارها در نجاری‌ها، تعمیرگاه‌های اتومبیل، کارخانه‌جات تولیدی و ... است. به دلیل وجود خاک اره فراوان در کارگاه‌های نجاری و نیاز به تمیز نمودن سریع قطعه کار، از بادپاش عمدتا استفاده می‌شود. در تعمیرگاه‌های اتومبیل، عمدتا از بادپاش جهت تمیز نمودن اجزای اتومبیل از قبیل فیلترها و یا موتور اتومبیل  استفاده می‌شود.

 

بارزترین مشخصات بادپاش نازل بلند 16 گرم اکتیو مدل AC-10100

بادپاش اکتیو خوش دست با استفاده راخت ضد خستگی است. این ابزار بادی دارای طراحی ارگونومیک مناسب استفاده طولانی می‌باشد. این محصول مجهز به نازل کوتا و بلند است. این وسیله دارای تفنگی بادپاش DG10 دارای استانداردهای GS و CE می‌باشد.


قابلیت‌ها

  • وزن: 16 گرم
  • کشور سازنده: چین
  • گارانتی: 12 ماه

 

کلام آخر:

ویژگی و کاربرد بادپاش نازل بلند 16 گرم اکتیو مدل AC-10100 جهت آشنایی بیان شد. با رجوع به مجله اینترنتی در سایت مهد ابزار می‌توانید با برند و محصولات متنوع ما آشنا و اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

021-66751900

contact us


        ACTIVE sprayer wind nozzle long 16g ac-10100

        توضیحات تکمیلی
        بادپاش نازل بلند 16 گرم اکتیو مدل AC-10100
          برند اکتیو - Active
          بادپاش نازل بلند 16 گرم اکتیو مدل AC-10100

          مجموعه ابزارآلات اکتیو به عنوان پیشرو در صنعت کشور با دستیابی به بالاترین کیفیت محصولات با کادری مجرب و سابقه ای درخشان و بلند مدت در صنعت ، بر این باور است تا بهترین ها را ارائه دهد .

          این مجموعه با بکارگیری از افراد متخصص و دانش به روز اقدام به جمع آوری محصولات با کیفیت از کارخانه های معتبر و بنام دنیا کرده تا با مدیریت بر عرصه تولید و ارتباط مستمر مجموعه ای کامل و با کیفیت از ابزارآلات صنعتی حرفه ای را طبق استانداردهای ملی و بین المللی ارائه دهد، که این امر اصلی ترین عامل موفقیت این مجموعه است.



          واحد خدمات پس از فروش این مجموعه پایبندی به الزامات قانونی و ارائه قطعات با کیفیت را اولویت اصلی برنامه های خود قرار داده است. حمایت و پشتیبانی بلند مدت ، سرعت بالای سرویس دهی و ارائه خدمات متعهدانه توسط متخصصین فنی این مجموعه سبب رضایتمندی مشتریان در طول استفاده از محصولات شده است.