تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

کارواش 100 بار توسن پلاس مدل 1114 CPWX

  • مجهز به موتور یونیورسال ( زغالی )
  • دارای سیستم ایمنی تخیله اتوماتیک خروج آب
  • امکان استفاده از آب گرم تا دمای 40 درجه سانتی گراد
  • مجهز به حسگر حرارتی
  • امکان نصب متعلقات بر روی بدنه دستگاه
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
کارواش 100 بار توسن پلاس مدل 1114 CPWX

کارواش 100 بار توسن پلاس مدل 1114-CPWX

کارواش 100 بار زغالی توسن پلاس مدل 1114-CPWX

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

کارواش 100 بار توسن در کشور چین به تولید رسیده است و با وزنی به اندازه ۵٫۸ کیلو گرم , رنگ قرمز و یک سال گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همراه لوازمی چون : لنس میانی  ( تبدیل ) , ۲ لنس شستشو ( توربو و شوینده ) در بازار ابزار آلات صنعتی موجود می باشد .

کارواش 100 بار توسن دارای کابل برق ۵ متری صنعتی ومقاوم , دارای حسگر ایمنی حرارتی در مقابل بارهای اضافی , مجهز به سیستم ایمنی تخلیه اتوماتیک درصورت تجاوز فشار آب از حد معین , مجهز به دسته و چرخ بزرگ جهت سهولت در حمل و جابجایی , موتور قدرتمند (دارای سیستم آرمیچر بالشتکی) , شیلنگ فشار قوی ۶ متری با روکش سیم فولادی بافته شده جهت تحمل فشار خروجی آب و دارای استاندارد IPX5 مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار می باشد .

کارواش 100 بار توسن  دارای ویژگی های دیگری چون : تفنگ با کیفیت ارگونومیک دارای سیستم قفل ایمنی , دارای مخزن مواد شوینده , پمپ آلومینیومی با پیستون های فولادی ضد زنگ ,  مجهز به قفل کن ایمنی دسته تفنگی , امکان نصب متعلقات بر روی بدنه دستگاه , قابلیت نصب انواع نازل برای حالات مختلف شستشو , دارای ۲ نازل سوزنی و افشانی (پخش شونده ) قابل تنظیم روی لنس , امکان استفاده از آب گرم تا دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و دارای فیلتر ورودی آب می باشد .

کارواش 100 بار توسن دارای ۱۴۰۰ وات توان با حداکثر فشار خروجی آب ۱۰۰ بار ، وسیله ای مناسب برای مصارف خانگی می باشد , به همراه این دستگاه، یک لنس میانی(تبدیل) و ۲ لنس شستشو با آب و کف قرار دارد , گرید روغن پمپ۵۰ml32#machine oil

 کارواش 100 بار توسن با وزن کم و امکانات بالایی که داراست این امکان را به کابر میدهد تا در زمینه های مختلفی هچون شست و شوی ماشین , شست شوی فرش , شست و شوی ساختمان و کلیه لوازم مورد استاده قرار میگیرد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .
کارواش ۷۰ بار توسن پلاس مدل 1114-CPWX

کارواش 100 بار توسن پلاس مدل 1114-CPWX

توضیحات تکمیلی
کارواش 100 بار توسن پلاس مدل 1114 CPWX
    برند توسن پلاس - Tosan Plus
    کارواش 100 بار توسن پلاس مدل 1114 CPWX

    توسن پلاس ( Tosan Plus )
    شرکت توسن پلاس در زمینه تولید ابزارآلات فعالیت می کند.

    شروع کار این شرکت از سال ۸۲ هجری شمسی بوده است.

    محصولات شرکت توسن در چین و تایوان تولید می شوند.

    توسن پلاس زیر مجموعه شرکت توسن است .

    ابزارآلات برقی در چین و ابزارآلات دستی توسن در تایوان تولید می شود.

    شعار شرکت توسن پلاس فکر حرفه ای ، کار حرفه ای است.

    برند توسن پلاس ابزارآلات برقی مختلفی از قبیل انواع اره ، اینورتر ، دریل بتن کن و چکش تخریب , کارواش , میخکوب و منگنه کوب , ابزار شارژی و … داراست.

    خدمات پس از فروش این شرکت به طور گسترده ای در شهرهای کشورمان ارائه می شود.

    گارانتی محصولات توسن پلاس را شرکت توسن ارائه می کند که به صورت یک ساله است.