تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX

  • قابلیت شارژ سریع در یک ساعت
  • قابلیت کنترل گشتاور
  • دارای دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعرق
  • قابلیت کار در دو حالت قلمی و تاشو
  • امکان شارژ دستگاه به دو روش ( پایه شارژ – شارژر )
  • دارای چراغ LED
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX

پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 2013-SCX

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شدیم تا با گرده همایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید .

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس یکی از ابزار های شارژی موجود در بازار می باشد که در کشور چین به تولید رسیده است و محصول خود را در رنگ آبی , یک سال گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همچنین همراه لوازمی چون : بیست و یک عدد سر پیچ گوشتی ۷۵ میلیمتری , تبدیل سر پیچ گوشتی , شارژر و نیز پایه شارژ به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه کرده است .

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس دارای قابلیت ها و ویژگی های از جمله : قابلیت شارژ در یک ساعت , امکان شارژ دستگاه به دو روش ( پایه شارژ - شارژر ) , دارای شستی کمر شکن دسته , قابلیت کنترل گشتاور  و نیز دارای LED جهت روشن کردن نقطه پیچ کاری که این لامپ کمک بسیار شایانی به استاد کاران می کند  , می باشد .

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ TOSAN پللاس که برای شما معرفی شد دارای مشخصاتی جهت آشنایی بیشتر شما با محصول می باشد که برای شما بیان خواهیم کرد , سرعت در حالت بی باری ۲۰۰ دور بر دقیقه , نوع و سایز ابزار گیر شش گوش ۱/۴ اینچ , نوع باتری آن لیتیوم - یون , ظرفیت باتری دستگاه ۱/۵ آمپر - ساعت , حداکثر گشتاور آن ۳ نیوتن متر و تعداد گشتاور قابل تنظیم دستگاه ۱+۶ بیان شده است .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 2013-SCX

توضیحات تکمیلی
پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX
    برند توسن پلاس - Tosan Plus
    پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX

    توسن پلاس ( Tosan Plus )
    شرکت توسن پلاس در زمینه تولید ابزارآلات فعالیت می کند.

    شروع کار این شرکت از سال ۸۲ هجری شمسی بوده است.

    محصولات شرکت توسن در چین و تایوان تولید می شوند.

    توسن پلاس زیر مجموعه شرکت توسن است .

    ابزارآلات برقی در چین و ابزارآلات دستی توسن در تایوان تولید می شود.

    شعار شرکت توسن پلاس فکر حرفه ای ، کار حرفه ای است.

    برند توسن پلاس ابزارآلات برقی مختلفی از قبیل انواع اره ، اینورتر ، دریل بتن کن و چکش تخریب , کارواش , میخکوب و منگنه کوب , ابزار شارژی و … داراست.

    خدمات پس از فروش این شرکت به طور گسترده ای در شهرهای کشورمان ارائه می شود.

    گارانتی محصولات توسن پلاس را شرکت توسن ارائه می کند که به صورت یک ساله است.