تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

اور فرز نجاری DCA

اور فرز نجاری DCA دارای با توان ۱۶۵۰ وات و همچنین دارای ذغال اضافه و تیغه نیز میباشد , با خرید از مهد ابزار از محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب استفاده کنید .

#ابزار_DCA

#اور_فرز_نجاری_DCA

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
اور فرز نجاری DCA

اور فرز نجاری DCA

اور فرز نجاری DCA

کارخانه تولید ابزار آلات برقی DCA در سال ۲۰۰۱ تاسیس گردید , این کارخانه یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین کارخانه جات تولید ابزار برقی در کسور چین میباشد که از سطح کیفی تولید بسیار بالایی برخوردار است , این شرکت مدیر انجمن تولید کنندگان ابزار آلات برقی چین و یکی از ستون های اصلی کارخانه های تولید ابزار برقی در این کشور میباشد .

کارخانه دی سی ای با در اختیار داشتن گروهی از مهندسان ارشد حرفه ای , مدیران ارشد اجرایی , کارکنان فنی و داشتن بسیاری از تجهیزات پیشترفته تولید و تست ( تست مواد اولیه و قطعات و در نهایت تست دستگاه ) اقدام به تولید ابزار آلات برقی نموده است , کارخانه در زمین هایی به مساحت ۱۱۲٫۸۰۰ متر مربع احداث گردیده است .

ابزار آلات دی سی ای یکی از با کیفیت ترین و متنوع ترین برند چینی در بازار ابزار ایران و این شرکت دارای دریافت مقام برترین تولید کننده در هفت دوره متوالی از دولت چین میباشد .

اور فرز نجاری DCA با توان ۱۶۵۰ وات , وزنی به اندازه شش کیلو گرم و ولتاژ ۲۲۰ ولت به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است , سایز کولت این دستگاه ۱۲ میلیمتر , سرعت در حالت آزاد ۲۲۰۰۰ دور در دقیقه و لوازمی چون یک عدد تیغه , ذغال اضافی , دفتر چه راهنما و همچنین کارت ضمانت میباشد .

 

اور فرز نجاری DCA

اور فرز نجاری DCA

توضیحات تکمیلی
اور فرز نجاری DCA
    برند دی سی ای - DCA
    اور فرز نجاری DCA

    دی سی ای ( DCA ) :
    کمپانی دی سی ای ( DCA ) عرضه کننده یکی از بهترین های محصولات ابزار و یراق می باشد که البته باید دانست که یک کمپانی ابزار نوپاست اما مدیران و مسئولان آن دارای تجربه بسیار خوبی در زمینه ابزار و یراق می باشند .
    ابزار DCA در تاریخ 7 می 2011 تاسیس گردید .
    ابزار DCA ساخت کشور چین است که به رغم مدیریت و پشتیبانی بسیار خوبی که این کمپانی ابزار داشته است ، کم کم دارد به یک قدرت تولید ابزار تبدیل می شود به گونه ای که میزان تولیدات ابزار این شرکت در این چند سال اخیر بسیار بیشتر شده است .
    شعار شرکت DCA ، کیفیت بالا ، دوام بالا و قیمت مناسب می باشد .
    ابزار هایی که DCA تولید و عرضه می نماید در ایران با گارانتی 18 ماهه شرکت نگین صنعت می باشد .
    برند دی سی ای DCA محصولات خود را با رنگ سبز تولید میکند .
    DCA تولید کننده انواع ابزار آلات برقی مانند: فرزها , دریلها , بتن کن , تخریب ها , برش دهنده ها و... می باشد.