تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m

  • دارای سرعت و دقت تنظیم زوایای برش
  • امکان تغییر سریع حالت دستگاه از مستقیم به میزی
  • مجهز به لیزر جهت نمایش دقیق خط برش
  • دارای چراغ کار LED برای روشن شدن خط برش
  • دارای گیره مقاوم جهت ثابت نگهداشتن قطعه کاری از بالا یا جلو
  • مجهز به مکانیزم خاموش کننده دستگاه
  • قابلیت تغییر آسان و سریع تیغه اره با استفاده از قفل اسپیندل

کد محصول: 60590

برچسب: مهد ابزار , ابزار نجاری , اره فارسی بر , خرید اره فارسی بر , فروشگاه ابزار صنعتی , خرید اینترنتی , فروشگاه اینترنتی , قیمت اره فارسی بر , کاربرد اره فارسی بر , اره فارسی بر چیست , اره فارسی بر دو کاره میزی , قیمت اره فارسی بر دو کاره , قیمت اره فارسی بر دو کاره میزی , خرید اره فارسی بر دو کاره , خرید اره فارسی بر دو کاره میزی , کاربرد اره فارسی بر دو کاره , کاربرد اره فارسی بر دو کاره میزی , METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , اره فارسی بر دو کاره , اره فارسی بر دو کاره میزی متابو , اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M , اره فارسی بر -METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , قیمت METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , قیمت اره فارسی بر دو کاره میزی متابو , قیمت اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M , قیمت اره فارسی بر -METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , خرید METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , خرید اره فارسی بر دو کاره میزی متابو , خرید اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M , خرید اره فارسی بر -METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , کاربرد METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , کاربرد اره فارسی بر دو کاره میزی متابو , کاربرد اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M , کاربرد اره فارسی بر -METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m ,

مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M

اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M :

اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M

برای برش قطعات و الوارهای چوبی در صنایع چوب اغلب از دستگاه فارسی بر استفاده می‌کنند . از ویژگی‌های شاخص فارسی بر، برش قطعات در اندازه و زاویه‌های بسیار دقیق می‌توان یاد کرد . به طور کلی می‌توان از این دستگاه به عنوان یک ابزار کلیدی و پرکاربرد در کارگاه‌های نجاری نام ببریم . ابزاری که دقت و سرعت برش چوب را به حداکثر می‌رساند . فارسی برها در دو مدل عرضه می‌شوند که یکی میزی و دیگری ایستاده است که در بازار موجود هستند . نکته مهم در مورد فارسی برهای ایستاده ، وزن بسیار بالای آن‌ها می‌باشد . بدنه چدنی این ابزار به حدی سنگین می‌باشد که حتی دو نفر هم به سختی آن را می‌توانند جابه جا کنند و به هیچ وجه مناسب استفاده در نصب لوازم در ساختمان نخواهد بود . فارسی برهای موجود در بازار معمولاً با دو موتور دینامی و آرمیچری قابل دسترس هستند . مدل‌های دینامی کم صدا می‌باشند و قدرت کمتری در برش دارند . به بیان دیگر در برش چوب با دستگاه دینامی، مجبور خواهید بود که اجازه دهید دستگاه دور مناسبی بگیرد و بعد از آن برش را انجام دهد . امادر موتورهای دینامی با سرعت و قدرت بیشتری همراه خواهید بود . نکته منفی در فارسی بر با موتور دینامی، صدای زیاد آن است . البته می‌توان به عمر بالاتر موتور دینامی هم اشاره کرد . در هنگام استفاده از فارسی بر باید به این نکته توجه کنید که از فشار بیش از حد به دستگاه خودداری نمایید و چوب‌هایی هر چند نازک و نرم را به‌ آرامی و فشار تدریجی برش دهید تا از ایجاد فشار ناگهانی به موتور و بلبرینگ‌ها جلوگیری گردد . همیشه با دستگاه باد و فشار زیاد داخل موتور را بادگیری کنید تا گرد و غبار باعث استهلاک زیاد دستگاه و عدم کارایی مناسب بلبرینگ‌ها نشود .

 

 

بارزترین مشخصات ابزار نجاری اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M

اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M با قدرت 1600 وات به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . این دستگاه با استفاده از دستگیره سر آن سهولت در حمل و نقل را ممکن کرده است . اره فارسی بر دو کاره میزی متابو دارای سرعت و دقت تنظیم زوایای برش با استفاده از نقاط توقف بیان شده است . اره فارسی بر دو کاره میزی امکان تغییر سریع حالت دستگاه از مستقیم به میزی را دارا می‌باشد . اره فارسی بر دو کاره مجهز به لیزر جهت نمایش دقیق خط برش بدون احتیاج به باتری شده است . اره فارسی بر دارای چراغ کار LED برای روشن شدن خط برش بدون نیاز به باتری می‌باشد . از دیگر مشخصه آن می‌توان به گیره مقاوم جهت ثابت نگهداشتن قطعه کاری از بالا یا جلو و قابلیت تغییر آسان و سریع تیغه اره با استفاده از قفل اسپیندل اشاره کرد . همچنین مجهز به مکانیزم خاموش کننده دستگاه در هنگام قطع ناگهانی جریان برق می‌باشد .

قابلیت‌ها

  • توان : 1600 وات
  • سرعت : 3700 دور در دقیقه
  • قطر صفحه یا تیغه : 305 میلیمتر
  • ظرفیت برش در 45 درجه : 45*115 میلیمتر
  • ظرفیت برش در 90 درجه : 102*150 میلیمتر
  • وزن دستگاه : 22 کیلوگرم
  • کشور سازنده : تحت لیسانس آلمان
  • گارانتی : 18 ماه ضمانت

 

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای اره فارسی بر METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900

contact us

اره فارسی بر METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m

METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m

توضیحات تکمیلی
اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M
    برند متابو - Metabo
    اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M

    متابو ( Metabo ) :
    شرکت متابو ( Metabo ) یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع ابزارهای برقی در جهان است.
    متابو با استفاده از توان طراحی و امتیاز تکنولوژیکی کشور آلمان بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی در جهان را به خود اختصاص داده است.
    متابو بیش از 42 سال است که وارد بازار ایران شده و از آن سال تا کنون توانسته است با کیفیت مطلوب بخش قابل توجهی از این بازار را از آن خود کند .
    متابو علاوه بر آلمان در کشور چین هم در طی این سالها به روال بسیاری از شرکتهای بزرگ بین المللی ، واحدی را راه اندازی کرده است.
    هم اکنون محصولات متابو با تنوع تولید بیش از 200 نوع ابزار و 3600 قطعه لوازم یدکی در بیش از 100 کشور دنیا مورد استفاده کارخانجات و صنعتگران است.
    شعار درج شده روی لوگوی شرکت از زمانی که متابو توسط شرکت هیتاچی خریداری شده از “کارکن بازی نکن” (کار بازی نیست) به “یک راه حل حرفه ای” تغییر یافته است.