تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

RONIX Rechargeable carwash 8930

  • دارای طراحی سبک و قابل حمل
  • مناسب تمیزکاری و آبیاری در منازل و باغ
  • دارای قابلیت خودمکشی
  • مجهز به نازل با قابلیت پاشش در 6 حالت مختلف
  • قابلیت نصب مخزن کف‌پاش
  • امکان تمیز کاری با فشار زیاد و همچنین فشار ملایم
  • دارای شلنگ 6 متری فیلتردار
  • دارای دسته ارگونومیک با روکش لاستیکی نرم
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
کارواش شارژی رونیکس مدل 8930

کارواش شارژی رونیکس مدل 8930 :

کارواش شارژی رونیکس مدل 8930

کاراش یک ابزار برقی است که بنا به قدرتی که دارد برای شستشوی اتومبیل , ماشین‌آلات سنگین , نمای ساختمان و فضا‌های کارگاهی مانند کشتارگاه‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد . عمل شستشو را به وسیله آب با فشار بالا انجام می‌دهد . بر اساس دو نوع موتور دسته بندی می‌شوند . کارواش دینامی ( القایی ) و کارواش ذغالی . موتورهای دینامی دارای مزایای بالاتری هستند ولی ذغالی کاربردهای خاص خود را دارند .

از دینامی به دلیل نوع سیم پیچی موتور آن‌ها می‌توان در کارهای طولانی مدت استفاده کرد . نکته‌ای که در استفاده از آن مهم می‌باشد این است که در شرایط آب و هوایی مرطوب نباید استفاده شوند . عاملی که علاوه بر نوع موتور مهم هستند و در دسته بندی آن‌ها لحاظ می‌شود , میزان فشار کاربردی برای خروج آب می‌باشد . هر چه میزان فشار بیشتر باشد , دستگاه قوی‌تر و صنعتی‌تر می‌باشد .

 

بارزترین مشخصات ابزار برقی کارواش شارژی رونیکس مدل 8930

کارواش شارژی رونیکس مدل 8930 با موتور 20 ولت به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . این دستگاه مناسب تمیزکاری و آبیاری در منازل و باغ بیان شده است . همچنین دارای طراحی سبک و قابل حمل جهت استفاده در مناطق بدون دسترسی به برق و آب لوله‌کشی می‌باشد . این ابزار به منظور مکش از مخزن آب , استخر , رودخانه و ... دارای قابلیت خودمکشی می‌باشد . محصول مورد نظر مجهز به نازل با قابلیت پاشش در 6 حالت مختلف و کاربردی شده است . از دیگر مشخصه آن می‌توان به قابلیت نصب مخزن کف‌پاش , شلنگ 6 متری فیلتردار و دسته ارگونومیک با روکش لاستیکی نرم و قابلیت ضد لغزندگی اشاره کرد . تمیز کاری با فشار زیاد و همچنین فشار ملایم توسط آن ممکن شده است .

قابلیت‌ها

  • توان : 20 ولت
  • نوع موتور : شارژی
  • حداکثر فشار : 24.5 بار
  • حجم آب : 2 لیتر بر دقیقه
  • کشور سازنده : چین
  • گارانتی : 12 ماه ضمانت

 

کلام آخر :

ویژگی و کاربرد کارواش RONIX Rechargeable carwash 8930 جهت آشنایی بیان شد . با رجوع به مجله اینترنتی در سایت مهد ابزار می‌توانید با برند و محصولات متنوع ما آشنا و اطلاعات مفیدی را بدست آورید .

021-66-75-1900 

contact us

کارواش RONIX Rechargeable carwash 8930

RONIX Rechargeable carwash 8930

توضیحات تکمیلی
کارواش شارژی رونیکس مدل 8930
    برند رونیکس - Ronix
    کارواش شارژی رونیکس مدل 8930

    رونیکس ( Ronix ) :
    شرکت رونیکس در زمینه ابزارآلات صنعتی ، با انتخاب بیش از ۵۰۰ تولیدکننده مطرح در ۱۱ کشورجهان نظارت وکنترل فنی دقیقی را توسط متخصصین خود در داخل وخارج ازکشور و در تمامی مراحل تولید انجام می‌دهد.

    ابزار آلات برشی و سوراخ کاری تولید شده در کشورهای فرانسه و آلمان ، ابزار های بادی تولید شده در کره جنوبی و تایوان ابزارهای برقی تولید شده در کشورهای کره جنوبی ، تایوان و چین و ابزار آلات دستی محصول کشورهای چین ، استرالیا ، اسپانیا ، تایوان و ترکیه ، ابزار آلات دقیق تولید شده در کره جنوبی از جمله فعالیت های این شرکت است.

    گروه بندی ابزار این شرکت:

    \tابزار الات برقی
    \tابزار الات دستی
    \tابزار الات بادی
    \tابزار الات جوشی
    \tابزار الات جوشی و برشی
    \tمتعلقات

    خدمات پس از فروش رونیکس با نام تجاری رونیکس پلاس خدمت رسانی میکند.

    برخی از خدمات این نمایندگی ها شامل ۳۶۵ روز گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس و ۴۵۶ روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه و تعداد دفعات مراجعه می باشد.

    گستردگی زنجیره نمایندگان خدمات پس از فروش این شرکت امروز بالغ بر ۱۳۰ نمایندگی است.

    مهم ترین دغدغه تعمیرکاران تامین قطعات یدکی در کمترین زمان ممکن برای سرعت در تعمیرات است.

    اولین اقدام این شرکت اختصاص یک انبار به وسعت۴۸۰۰متر با موجودی بیش از ۱۸۰۰۰نوع قطعات یدکی است.

    این برند برای کارهای سنگین و صنعتی بدلیل توان کم و سنگینی وزن توصیه نمی شود اما برای کارهای خانگی که توان بالا مد نظر نیست بدلیل مناسب بودن قیمت گزینه بسیار مناسبی است.